20 april 2012

Uniformt

Detta kan vara det fånigaste någonsin men jag lever i en liten bubbla här ombord på mitt tåg och ignorerar det. Sitter här och tittar på mina nya skor och vill bara skrika ut från hustaken hur larvigt glad jag är över dem. Vet inte varför jag inte skaffat dem förut när jag trots deras uniforma feeling, eller kanske just därför?, velat ha dem så länge.


Eller, vem försöker jag lura: jag har inte köpt dem tidigare för att jag har 41 i skor och alltid tyckt att jag sett ut som ett L i dem. Men the J-magic har tydligen hjälpt mig överkomma ett komplex och här sitter jag och är mallig! Har liksom tusen komplex kvar, mer om dem senare..just nu hoppar tangentbordet så mycket att jag knappt kan skriva, men det verkar inte sämre än att de smälter bort - så himla bra.


Ps. Och ser ni att de fullständigt LYSER på bilden? Hur coolt?