8 april 2012

Perfektion

Jag är ledsen att min ovilja att stanna upp och acceptera att en fotosession i sig är konstlad gör att jag inte fick en vettig bild med mig från igår. Vill så gärna fånga objekten när de inte är medvetna om det och på ett bröllop när allt är fokuserat på de som gifter sig är det svårt. Alla minglar på liten yta men skit samma. Sandra var fantastiskt vacker, även om de enda foton jag fick med mig som bevis på det togs paparazzistyle utanför damrummet några timmar in i festen. Finn var det likaså men han fastnade inte på bild och dazzlade inte alla med sina röda läppar och skitsnygga klänning..

Hela bröllopet fick mig att omvärdera ceremonin som sådan och, efter år av motstånd, börja gilla den igen. Det var fint. Kärlek är fint. Och så var K där. Det var fint som tusan.