6 mars 2012

Ombyte



Spenderade min eftermiddag med att hjälpa en kollega att homestajla sin lägenhet som ska ut till försäljning. Allt gick på två timmar och blev lite klyschigt fast samtidigt..så himla fint. Vi köpte växter, snittblommor och frukt. Åkte hem till mig och lastade en taxi full med handdukar, tavlor, vaser, krukor, mattor, skålar, ljusstakar, lampor och småprylar och förvandlade en renoverad lägenhet från ett tomt skal till något med liv i. Känner mig så glad att han vågade be om hjälp och att jag kunde bidra med något. Det här med att få jobba med händerna och hjärnan är så jäkla kul! 

Och att få bestämma - också kul! :)

Och nu sitter jag här, ihopkurad i soffan med en brasa knastrande i bakgrunden. Pluggar ingen italienska även om jag borde utan slackar bara och njuter i fulla drag av att idag var en bra dag.