20 mars 2012

Nya inköp




Fördelarna med att ha en modeintresserad kille är många. I synnerhet när min föråldrade garderob är så grå, beige och svart att man blir mörkrädd. Plus att den mest består av grejer som jag inte trivs så bra i just nu (p g a stort godisintag under lång tid) och där resten av det mest består av grejer som tillhör kategorin ”slapp och basic”. Hur som. Påbörjad träning har ännu inte visat något resultat på den postvåg jag då och då smyger mig upp på på jobbet (weird..I know men vad tusan – på Friskis så har de ingen våg) men snart borde det väl ändå hända grejer?

Till dessa stunder, då det de facto hänt grejer, gjorde jag igår två klädinköp vilket var det första på eeeeeevigheter. Typ 8 månader. Och som sagt, fördelen med att ha en modeintresserad kille är till exempel att han ständigt scannar av olika sidor i jakt på fina grejer och lägger bevakningar på när saker jag gillar kommer ut i butik. Som ovanstående kjol som jag pratade om redan i december. Lyxigt! 

Sommaren - jag är redo för dig nu!