7 maj 2012

Rymd








Ps. Hastigt och lustigt har jag bytt jobb, eller snarare arbetsuppgifter, och helt plötsligt ställdes mina idéer om att bryta mig loss och starta eget lite på ända. Drömmarna finns kvar - jag har dock bara av en ren slump lyckats köpa mig lite mer tid. Och får jobba lite mer med mig själv med att hitta lusten i ännu ett kontorslandskap men arbetsuppgifterna blir nya, ansvaret stort och jag är för första gången lite nervös inför min prestation - och det är så skönt. Har simmat i för lugna vatten länge nu och är så redo för något nytt.

Plus att det här uppdraget ger mig möjlighet att kunna drömma om att byta upp mig till en tvåa innan uppdragstiden är slut och helt plötsligt finns suget efter att knarka inredningssidor där igen. Haha, kakelugnskaoset är sedan länge glömt och nu kan jag nästan se fram emot att dra på mig målarbyxorna igen.