5 juli 2012

Kärlek!


Tre anledningar till att jag är kär i J, just idag..frånsett alla de uppenbara anledningarna.

Han improviserar fram en vacker saga för Max om en traktor (Max favoritsak i världen) som ska sova (just när Max själv har svårt att komma till ro och mest vill sitta upp i vagnen och spana efter fluuplan. Och alls inte sova på min innergård.) och det var..hjärtsmältande fint. 

Han tvingar mig i säng betydligt tidigare än jag själv skulle ha gått och lagt mig om jag gjort det efter eget huvud. När jag ligger mellan svala lakan och tillåter tröttheten att övermanna mig är jag honom evigt tacksam. Och väldigt glad.

Och han ger mig presenter som gör att jag vill motionera mer (kommer börja från noll, men vad tusan..det är lugnt). Tack J! Lovar att börja träna pronto.

Ps. Du kan designa dina egna Nike-ID och ha en chans att vinna dem här.