7 oktober 2012

Tre kvällar på raken

Säga vad man vill om Stockholm och energin stan ger mig men vädret..det är det sällan något att klaga över. Och oavsett så tror jag att energin får vara mitt eget ansvar framöver. Och med inspirerande vänner (fasen vad fina ni är!) så kommer det att bli bra.

Nu har jag en vecka kvar att jobba och efter det så hoppas, och tror, jag att det där tysthetsoket som jobbet lagt på mig kommer försvinna och att ni i den här bloggen kommer att se en explosion av publicerade inlägg härligt introvert navelskådande som aldrig förr.

Har liksom känt ett behov av att vara privat tidigare men när jag blev gravid och mådde så himla dåligt så var det som att något slöt sig runt mig, en hinna som jag inte alls är bekväm med. Så, en förändring är på väg tror jag. Vi ses på andra sidan.