5 juni 2013

Tillbaka

Jag vet. Jag har varit tyst. Behövt samla mina tankar. Behövt vara för mig själv. Kanske testat att skaka av mig några av er som följer. 

Eller, inte försökt skaka er av mig..kanske mer träna mig själv i att acceptera att ni finns för att sedan ignorera er. Har tagit bort kommentatorsfunktionen som ett led i ett försök att avskärma mig från detta publika forum. Inte av otrevliga skäl utan för att jag känner ett behov av att kunna vara helt transparent och ärlig här. Vill inte skyla över. Dölja. Och framför allt så vill jag inte upprätthålla fasader. 

Men för att vara naken krävs mod. Så, ge mig lite tid så får vi se var jag landar. 

För det är en underlig sak att vara kreativ och personlig i en enda röra, särskilt när jag inte vet vilka det är som hänger runt här på min privata, ostörda lilla bakgård i cybervärlden. Aja. Skit samma. Ni var många, nu är ni få. Det är ganska skönt.