12 juli 2015

Nya tider - ny blogg

Hej! Evigheter sen. Vet knappt var jag var i livet senast jag skrev här, men även om kroppen rört sig tusentals mil sedan dess går utvecklingen i själen med millimeterstora steg framåt. Långsamt, långsamt men ändå framåt. Det är lika berikande som smärtsamt och nödvändigt. Livet snurrar på. Hittills har det snurrat in i en småbarnstillvaro, till New York, till en yrkesidentitet som kommunikatör. Jag har lärt mig presshantering, PR och nu vet jag vad jag är riktigt, riktigt bra på. Livet har snurrat in i nya gemenskaper och ut ur gamla. Det har snurrat mot nygamla drömmar och mitt i allt, i dess epicenter, står jag och J kvar. Kära. Starka. Sköra. Levande.

Och nu stundar nya tider. Jag rensar ur min garderob från en svajig hög med urrivna recept. Vill du veta vad jag äter till middag nuförtiden så kan du läsa mer om det här: http://chezmaricka.blogspot.se/. Hoppas allt är bra med dig. Stor kram!